How to | Reserveren

  1. Ga naar Sporten Reserveren
  2. Log in met uw persoonlijke inloggegevens, ontvangen via de email.
  3. Ga naar de juiste dag
  4. Selecteer de juiste tijd en activiteit
  5. Klik op reserveer – de activiteit staat gereserveerd
  6. Op uw profiel pagina staat een overzicht van uw reserveringen

U heeft een reserveringstegoed van 3 beurten. Na deelname aan een gereserveerde sportactiviteit, heeft u weer een vrije beurt om te reserveren.

  • Krijgt u de melding ‘Kan geen reservering registeren in de club: U heeft geen geldig abonnement of onvoldoende reserveringstegoed’. Neemt u dan contact op met de service balie. U heeft mogelijk al meerdere sportactiviteiten gereserveerd of bent niet aanwezig geweest bij een gereserveerde sportactiviteit.
  • Het is mogelijk om het buiten fitness gedeelte te reserveren. U kunt dit per uur reserveren. De starttijd is online zichtbaar.

How to | Annuleren

Indien u onverhoopt toch niet kunt deelnemen aan een gereserveerde sportactiviteit, kunt u de reservering annuleren via het overzicht van uw reserveringen op uw profiel pagina.

Dit kan tot 12 uur voor de les kosteloos. Daarna wordt er een bezoek aangerekend of kunt u minder sportactiviteiten vooruit reserveren. Annuleer dus tijdig om consequenties te voorkomen.

Heeft u een les geannuleerd, kunt u deze les niet meer online reserveren. Dit kan alleen nog via de service balie.

How to | Wachtlijst

  1. Indien de maximale capaciteit van de sportactiviteit is bereikt, kunt u zich inschrijven voor een wachtlijst.
  2. Bij een vrijgekomen plek, wordt u automatisch aan de deelnemerslijst toegevoegd, hiervan ontvangt u een mail.
  3. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om tijdig reserveringen op de deelnemerslijst of wachtlijst te annuleren.

How to | Wachtwoord vergeten

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u via de inlog pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. De service medewerkers kunnen u hierna niet meer voorzien van uw wachtwoord, aangezien dit niet meer in te zien is.

Pin It on Pinterest