Strength

Strength

“Just go for it!”

In acht weken meer spiermassa, spierkracht, spieruithoudingsvermogen, betere houding, sterkere botten, stakker in je vel en een verlaging vetpercentage! Dit programma is speciaal ontwikkeld om uw lichaam sterker te maken. We gaan door 3 fases met als einddoel een sterker lichaam.

Fase 1
Om uw lichaam voor te bereiden op de krachtraining is het fundament van groot belang. In deze fase zijn we vooral bezig met techniektraining, het vergroten van de mobiliteit en het verbeteren van de stabiliteit en coördinatie.

Fase 2
Door verschillende vormen van krachttraining te doen went uw lichaam niet aan de prikkel die u geeft, hierdoor boekt u vooruitgang. U word sterker en fitter! Deze fase is de kern van het programma.

Fase 3
Leer hoe u moet zelfstandig, verantwoorde, krachttraining moet doen. Deze stap zorgt ervoor dat u begrijpt wat krachttraining is en hoe u het technisch goed moet uitvoeren. Hierdoor heeft u ons uiteindelijk minder nodig en zorgt u ervoor dat de behaalde resultaten duurzaam zijn.

In een groep van maximaal zes deelnemers gaat u gezamenlijk 8 weken lang de uitdaging aan. U traint drie keer per week een uur. Naast dat krachttraining een positief effect heeft op uw gezondheid heeft het ook een positief effect op uw mentale gesteldheid.

Op het gebied van voeding wordt er verwacht dat u zich strikt houdt aan de gegeven richtlijnen. Naast het trainingsprogramma zullen we u helpen om een gezond voedingspatroon te creëren. We werken we in dit programma alleen met richtlijnen en geen weekmenu’s waardoor u zelf meer moet nadenken over wat de juiste voeding is. Onze trainers staan 24/7 klaar om u hierbij te ondersteunen.

De juiste trainingsprikkel in combinatie met de juiste voeding helpen om uw doel te bereiken. Dit alles betekend 100 % inzet!

Wat krijgt u gedurende 8 weken:

  • Drie keer per week training van een fitnesstrainer
  • trainen in kleine groepen (max 6 personen) dus altijd persoonlijke aandacht
  • verschillende metingen om de voortgang te monitoren
  • Duidelijke voedingsrichtlijnen en voorbeeld dagen
  • sporten in een luxe omgeving

Resultaten:

  • Verminderde vetpercentage
  • Meer energie
  • Betere houding
  • Meer zelfvertrouwen
  • Meer spierkracht
  • Strakker in je vel

Toevoeging:

Krachttrainingspakket

Multi Health Complete.
Bevat alle vitamines en mineralen die een sporter nodig heeft.

Whey hydrolisaat
Voorverteerd eiwit dat zorgt voor verbeterde opname van eiwitten en dragen bij aan het spierherstel.

Pro BCAA’s + B6
Aminozurencomplex met vitamine B6 voor een verbeterde opname. Beschermt de spieren.

Cal Mag Zink
Draagt bij aan spierherstel, spiergroei en zorgt voor sterke botten.

Pin It on Pinterest

Share This